Gebruik Easy Webapplicatie
Zoals je weet heeft iedereen die voor ons werkt toegang in onze webapplicatie.
Hierin kan je jouw beschikbaarheid invullen, planning inzien, uren registreren en declaraties uploaden.
Het gebruiken van de webapp zorgt ervoor dat we allemaal efficiënter kunnen werken.
We hebben er op de achtergrond hard aan gewerkt dat deze omgeving helemaal goed functioneert voor iedereen.
We gaan er dus nu ook naar toe dat we de webapp voor alles gaan gebruiken. Dus geen losse werkbriefjes/declaraties meer.
DUS:
Inloggen
Zorg ervoor dat je inlog goed werkt. Zorg dat je jouw wachtwoord onthoudt/opslaat. Het systeem kent een tijd limiet. Kan zijn dat je vaak opnieuw moet inloggen.
Beschikbaarheid
Vul jouw beschikbaarheid zo volledig mogelijk in en beheer dit ook goed!
Bij ‘Beperk’> vul hier ook het opmerkingen veld in.
Geen beschikbaarheid>is geen werkaanbod!
Mocht we jou voor een klus of datum hebben gesproken, wordt deze datum geblokt in jouw beschikbaarheidsagenda in de webapp. Dit kan je dus niet meer aanpassen.
Urenregistratie. Wijzigingen bij AFAS/AMDE/ARENA
Als jij contactpersoon bent vul je de urenregistratie in. Bij de AFAS Live, Ziggo Dome (AMDE) en Arena was dit moeilijk aangezien zij hun 06 nummers niet afgaven. We hebben deze klanten inmiddels gesproken en zij gaan voortaan of wel hun 06 nummer afgeven (er staat een 020 nummer als contact, maar je krijgt de mogelijkheid om een ander nummer in te voeren) of ze kiezen voor de mogelijkheid: Tekenen zonder SMS code. Op de achtergrond worden de uren dan per mail verzonden, dit wordt dan verder door ons verwerkt.
Dit is dus alleen bij deze klanten van toepassing. Bij alle overige klanten, gewoon de sms code gebruiken!
Op/aanmerkingen klus
Inmiddels kan je ook eventuele op of aanmerkingen over de klus kwijt in de urenregistratie. Vraag ook altijd of een opdrachtgever dit heeft. Bij overzicht uren kan een klant die invullen.
Na urenregistratie kunnen jullie ook een melding kwijt, dit wordt nooit naar een klant gemeld/gestuurd! Gebruik dit ook echt, als het dingen zijn waar wij iets mee kunnen! Vaak ben je de volgende dag alweer druk met een andere klus en gisteren al ‘vergeten’.
Declaraties
In de declaraties vind je al jouw klussen van 14 dagen terug. Je kan hier per klus jouw kosten uploaden. Let op: bij OV kosten, moet je zowel Foto/bestand uploaden als kosten! Je mag best iets uploaden van
Mocht je tegen problemen/bugs aanlopen, meld dit dan direct! En wijs ons ook op eventuele verbeterpunten.